Παρατηρoύμε γύρω μας , πως τόσο εμείς όσο και οι περισσότεροι φίλοι, συνάδελφοι, γνωστοί μας αγοράζουμε ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ και αντικείμενα που ναι μεν είναι στην μόδα αλλά δεν είναι από φυσικά καταστήματα. Είναι από το διαδίκτυο. Η συνηθισμένη ερώτηση σχετικά με τη ένδυση και την υπόδηση μας είναι πλέον αυτή: Τι ωραίο αυτό που φοράς! Από πού το έχεις αγοράσει; Και η συνηθισμένη απάντηση είναι: Από το ίντερνετ!.Τι έχει συμβεί λοιπόν και το καταναλωτικό κοινό έχει στραφεί στις διαδικτυακές αγορές και έχει γυρίσει την πλάτη του στα φυσικά καταστήματα;


Αναπολούμε τις στιγμές που στο παρελθόν κανονίζαμε να πάμε για shopping therapy και μετά για καφέ, φυσικά για να γίνει ο ανάλογος σχολιασμός όλων όσων είχαν προηγηθεί. Όμως τώρα όλα έχουν αλλάξει: η έλλειψη ελεύθερου χρόνου , η οικονομική κρίση και οι υποχρεώσεις της καθημερινότητας που πλέον έχουν χτυπήσει την πόρτα, οδηγούν το καταναλωτικό κοινό στη αγορά του διαδικτύου. Ένα εναλλακτικό shopping therapy, εύκολο, με περισσότερες επιλογές και προσφορές. Περάσαμε από την χαρά της τσάντας που κρατούσαμε μετά την αγορά μας, στην χαρά του κουτιού που έρχεται στο σπίτι με την μεταφορική.


Ποιος θα το φανταζόταν πριν μερικά χρόνια ότι, για να αγοράσει κανείς ένα φόρεμα, ένα τζιν , μια τσάντα ή ένα ζευγάρι παπούτσια θα αρκούσαν μόνο μερικά λεπτά και μερικές κινήσεις στον υπολογιστή ή το κινητό, μέσα από ηλεκτρονικές ιστοσελίδες και εφαρμογές. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα εμφανίστηκαν και έχουν μπει για τα καλά στις συνήθειες μας, καθώς καλύπτουν όλα τα στυλ, όλες τις ηλικίες και όλα τα μεγέθη.


Πράγματι τα τελευταία πέντε χρόνια, μια νέα μόδα έχει εμφανιστεί και σαρώνει τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης. Στην αρχή ενεργό ρόλο είχε το Facebook , τώρα πια όμως ο Βασιλιάς των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τη μόδα είναι το Instagram, καθώς αποτελεί το σημαντικότερο εργαλείο για τις επιχειρήσεις μόδας και το παγκόσμιο στιλιστικό βαρόμετρο για την άνοδο ή την κάθοδο των trends. Εάν κάτι πουλάει στο instagram θα γίνει κατευθείαν τάση.


Από τις μεγάλες εταιρίας μόδας και τους κορυφαίους σχεδιαστές που έχουν αφήσει ιστορία στο χώρο της μόδας μέχρι τους νέους σχεδιαστές, τις μικρότερες εταιρίες ρούχων και τα καταστήματα λιανικής, όλοι έχουν πλέον λογαριασμό instagram. Ολόκληρα τμήματα στελεχώνονται από μάνατζερ του είδους και δημοσιογράφους μόδας με σκοπό την προώθηση των προϊόντων τους, αποκλειστικά μέσω του συγκεκριμένου κοινωνικού δικτύου.


Στο Instagram βρίσκουμε την τελευταία λέξη της μόδας και το instagram είναι η τελευταία λέξη της μόδας! Εκεί που κάποτε έπρεπε να αγοράσουμε γνωστά περιοδικά μόδας για να ενημερωθούμε για τις τάσεις και να βρούμε συμβουλές, τώρα μέσα από τα διάφορα ιστολόγια και τα κοινωνικά δίκτυα ενημερωνόμαστε σε χρόνο ρεκόρ και ανέξοδα. Πλέον το instagram έχει γίνει ένα σοβαρό εργαλείο για την βιομηχανία της μόδας. Για το λόγο αυτό, διάσημες fashion bloggers και μοντέλα όπως η Chiara Ferragni, η Cara Delevigne, η Karlie Kloss αλλά και οι Ελληνίδες όπως η Shoprano, οι Twinfashion, οι Kisterss κ.α. έχουν χτίσει όλη τους την εικόνα μέσα από τον λογαριασμό τους στο instagram, καθώς μεγάλοι οίκοι μόδας αλλά και νέες εταιρίες ενδυμάτων και υπόδησης τις εμπιστεύονται για να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Δεν είναι τυχαίο ότι τεράστιοι κολοσσοί της μόδας διαφημίζουν τα προϊόντα τους στο Instagram προτού καν κυκλοφορήσουν στην αγορά! Τα κέρδη από ένα instagram post της Selena Gomez ή της Kim Kardashian φτάνουν τα 550.000 δολάρια.

 


Έτσι λοιπόν, με τις δυνατότητες που παρέχει το instagram έχει κάνει ολόκληρη την βιομηχανία της μόδας, από την μεγαλύτερη μέχρι την μικρότερη να το ερωτευτεί, ίσως γιατί πέρα από τα χρήματα που προσφέρει, δίνει την δυνατότητα να ζήσεις το ταξίδι προτού φθάσεις στον προορισμό. Μια απλή εικόνα απεικονίζει ένα λευκό t-shirt με ένα λογότυπο,που μπορεί να μην μας λέει πολλά, αλλά μια εικόνα με το ίδιο λευκό t-shirt μέσα από μια ιστορία περασμένης εποχής και το hashtag #vintage έχει αυτό το «κάτι» που δημιουργεί ανάμνηση και συναίσθημα και προκαλεί το καταναλωτικό κοινό να αγοράσει το προϊόν φέρνοντας στο προσκήνιο περασμένες δεκαετίες με αγαπημένα συγκροτήματα, fashion icons της εποχής ή στάτους. Δημιουργεί μόδα και την επαναφέρει. Άλλωστε η μόδα πάντα επιστρέφει και οι τάσεις της βιώνουν την άνοδο αλλά και την κάθοδο τους.


Στο Instagram έχουμε εμείς την δυνατότητα να συνεχίσουμε το ταξίδι του ρούχου που αγοράσαμε και να γίνουμε μέρος της μαγείας της μόδας, μέσα από την φωτογραφία που παραμένει στο λογαριασμό, μπορούμε ταυτόχρονα να δούμε πως εμπνεύστηκε ο σχεδιαστής ή πως ο επιχειρηματίας αποφάσισε και πίστεψε σ’ αυτό το προϊόν, τα υλικά, τα υφάσματα ακόμη και τα πατρόν του. Πως φεύγει από την αποθήκη, πως γίνεται η φωτογράφιση. Έτσι απλά!


Υπάρχει για όλους χώρος στο instagram. Η φωνή των brands ταξιδεύει χωρίς όρια καθώς πάνω από 300 εκατομμύρια χρήστες το χρησιμοποιούν την ημέρα σε όλο τον πλανήτη, καθιστώντας τη μόδα, μια από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες του ίδιου του Instagram. Είναι άμεσο, υπάρχει αλληλεπίδραση μέσα από τις λεζάντες, τα likes και τα προσωπικά μηνύματα. Μέσα από τους διαγωνισμούς που διοργανώνει η κάθε εταιρία μας δίνεται η δυνατότητα να αποκτήσουμε το επιθυμητό προϊόν και να ανακαλύψουμε ολοένα και περισσότερες επιλογές.


Πριν λίγες ημέρες, χάζεψα για λίγο στο instagram προτού ξεκινήσω την ημέρα μου με σκοπό να βρω αυτό το λευκό T-shirt που έχει επανέλθει στη μόδα και το φορούν όλες οι διάσημες fashion bloggers είτε με το καθημερινό τους στυλ είτε με τα υπέροχα μαύρα τους πέδιλα και έπεσα πάνω στο λογαριασμό του ηλεκτρονικού καταστήματος torouxo.gr. Και το βρήκα!

 


Εάν ψάχνετε και εσείς λοιπόν το δικό σας λευκό t-shirt για να το συνδυάσετε όπως έχετε φανταστεί δεν χρειάζεται να τρέξετε στα μαγαζιά. Μπείτε στο instagram ή στο facebook του torouxo.gr ή στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.torouxo.gr, δείτε το, πατήστε το link, παράγγειλτε το και καλό instagramming!


Υ.Γ. Τελικά μας αρέσει καλύτερα που χωρίς να κουραζόμαστε πάνω κάτω στους δρόμους , μπορούμε να έχουμε αυτό που θέλουμε να φορέσουμε κατευθείαν στο σπίτι μας! Και αν δεν μας κάνει το νούμερο; Το αλλάζουμε και παίρνουμε άλλο!